Total de visualitzacions de pàgina:

dissabte, 2 de juny del 2012

El contert,un èxit!

Hola a tothom, L'altre dia vam fer el notre concert i va ser un exitàs,tot i que alguns de segon no saben ben bé com comportar-se.Les nostres cançons van agradar a tothom (hem vaig equivocar com a 5 o 6 cops en Amelie,però ningú es va adonaralmenys del públic)i ens ho vam passar molt bé.El públic ,que era tot el poble, va aplaudir eufòricament la nostra actuació. Els de 4rt vam regalar-li un ram de flors a l'Adelaida i es va emocionar,en resum una gran nit.
Gràcies per llegir el article.

4 comentaris:

  1. Gràcies Javi!! El detallàs del ram de flors he de confessar que va ser tota una sorpresa i que em va encantar!! Us portaré per sempre més en el cor i en el blog!! Ah, i ningú es va adonar del les pífies, no pateixis!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu també,per ser la nostra professora,ens ho passem molt bé i aprenem molt!!!

      Elimina
  2. Caram Javi, m'agrada molt la teva manera d'expressar-te. Trobo que va ser un concert molt intrèpid i entretingut. Per bona fortuna nostra, les errades no van ser detectades. És un plaer llegir el teu bloc. Molt bon redactat, sí senyor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alaga i em congratuli que satisfci la meva parla,jo també gaudeixo força amb les teves publicacions.Continua treballant.

      Elimina